donderdag 6 april 2023

De kleine blonde dood

‘De kleine blonde dood’. stervend in een 3de etmaal wij banen een voorkeurtracé door kikkerland moerassen zuigen aan beide benen komt mij gekneld voor bij de enkels in houdgreep de kleigrond dankend voor uw koelbloedigheid ‘ga liggen in mijn kleine blonde dood word neergelaten 3 meter lager in verder ondoordringbare grond waar het water op is blijven staan daar mijn longen vollopen met aarde hap ik naar lucht en eindig in mijn handen en stierf. Geschreven op 30/1/2023 KMAE‘De kleine blonde dood’. BIO TEKST Kathleen Maenhout (Knokke, 1978, Brugge) volgde opleidingen in de beeldende en audiovisuele kunsten, tandtechniek en informatica. Zij houdt van muziek en yoga. Haar poëzie is experimenteel, sensitief en introspectief, en doet appel op de verbeeldingskracht van de lezer.

Geen opmerkingen:

KMAE Zo-even 20624

Zo - even         helt een grote zilverreiger voorover op een poot in door riet omgeven struweel en strikt er zijn schoenveter  klapwiekt zi...