donderdag 6 april 2023

KMAE_De kleine blonde dood stervend in een 3de etmaal_30/1/2023



De kleine blonde dood stervend in een 3de etmaal 
wij banen een voorkeurtracé door kikkerland 
het moeras zuigt aan beide benen
komt mij gekneld voor bij de enkels in houdgreep ;de kleigrond 
dankend voor uw koelbloedigheid 
k'ga liggen in mijn kleine blonde dood 
word neergelaten 3 meter lager 
in verder ondoordringbare grond waar het water op is blijven staan 
en daar mijn longen vollopen met aarde hap ik naar lucht 
eindig in mijn vingertoppen en sterf. 
 
KMAE De kleine blonde dood stervend in een 3de etmaal 30/1/2023

Geen opmerkingen:

KMAE Zo-even 20624

Zo - even         helt een grote zilverreiger voorover op een poot in door riet omgeven struweel en strikt er zijn schoenveter  klapwiekt zi...