dinsdag 24 juli 2018

Zwarte verkering 9/11/'15

poëzieatlier 9/11/'15 1)Zwarte verkering. Splijtstof tot mijn spijt: tof, hey ja, leg de verdenking op een andere manier voor in vraag T-splisting splijtstof splitsen in je maag, van binnenuit hier en daar een klieven, 'machtigen in de maalstroom tot gerieven! 2)Ogenschijnlijk onberispelijk gedrag. Met onpeilbaar kan je mij raken, rake, geprevelde woorden, vlakbij, in bijzaken, Vermanderen: verman jezelven! Ik kan het niet, ik kan het niet, ik kan het echt niet veel te louche, zeg het me niet zeg het me niet maar neem een douche ogenschijnlijk onberispelijk gedrag vermag tot moes.

Geen opmerkingen:

KMAE Zo-even 20624

  Zo-even   helt een grote zilverreiger voorover op een poot in door riet omgeven struweel en strikt er zijn schoenveter  klapwiekt zijn zon...