zaterdag 28 oktober 2023

KMAE_COLLAGEINAUGUSTUS_10123




COLLAGE IN AUGUSTUS  * Wat als ik eens ijsberend door de woonst me bezighoud met het vergroten van de omvang der lichamen door het aanzetten tot stof van buiten uitgestorven tienerland van dromen en tijdverlies wadend door het krag wat ik had willen vinden voor mijn pivotdeur, draaiend op zijn centrale as, daar waar ik niet met de boot kan komen. Zo zal de ochtend beginnen: synchroon aan de ander. Het debuut doorgesproken, handelingen werken zoals het inwendig produkt na opleveren ontmoeting flinker dan ooit tevoren plan ik door het tienerland van dromen en tijdverlies mijn vele ochtenden voor vertrek uit dat labyrint.  Op de collage  staat aaneengegroeide plantenmassa meestentijds orchideeĆ«n  in water soms steunend  op de bodem dracena’s  soms losdrijvend monstera geveld vergeet het krag in te ruimen want de plundertocht langs velden meidoorn passiebloem- en ballotekruid en de hypnotiserende werking van dit tinctuur mag het geweerschot  neutraliseren.  10/1 2023 KMAE 

Geen opmerkingen:

KMAE Zo-even 20624

  Zo-even   helt een grote zilverreiger voorover op een poot in door riet omgeven struweel en strikt er zijn schoenveter  klapwiekt zijn zon...