donderdag 5 oktober 2023

Collage in augustus 10_1_'23_KMAE _PA OKTOBER

COLLAGE IN AUGUSTUS  * Wat als ik eens ijsberend door de woonst me bezig zal houden met het vergroten van de omvang der lichamen door het aanzetten tot stof van buiten uitgestorven tienerland van dromen en tijdverlies wadend door het krag wat ik had willen vinden voor mijn pivotdeur deur op zijn centrale as daar waar ik niet met de boot kan komen zo zal de ochtend beginnen synchroon aan de ander het debuut doorgesproken handelingen werken zoals het inwendig produkt na opleveren meeting flinker dan ooit tevoren plan ik door het tienerland van dromen en tijdverlies mijn vele ochtenden voor vertrek uit dat labyrint.  Op de collage  staat aaneengegroeide plantenmassa meestentijds orchideeĆ«n  in water soms steunend  op de bodem dracena’s  soms  losdrijvend  monstera geveld ( als zij is )  vergeet het krag  in te ruimen  want de plundertocht haar omzwervingen langs velden meidoorn passiebloem- en ballotekruid (geveld gehypnotiseerd als ze is)  en de werking van ( en de hypnotiserende werking )  dit tinctuur moet  het geweerschot  neutraliseren.  10/1 2023 KMAE 

Geen opmerkingen:

KMAE Zo-even 20624

Zo - even         helt een grote zilverreiger voorover op een poot in door riet omgeven struweel en strikt er zijn schoenveter  klapwiekt zi...